Skin is made by Mitsuno Hanna
Basecode by Pika
Helped by { 1 | 2 | 3 }
LOLLY , I ♥ U so much !
Posted on Sunday, January 29, 2012 @ 4:00 PM < 2 jagiya >
who is LOLLY  ? LOLLY  是谁  ? LOLLY  누구야  ? siapa LOLLY ?
hehehehe .
LOLLY is my phone ~ LG LOLLIPOP [GD580]
hari ini gemap setahun ia bersama deeja ! first year anniversary gituh ~
i bought it with my own money ! ORIGINAL! thats why i love it so much .
now , it still goood inside . but yeah there are a lot of scratch outside .
biasa lah . deeja ni ganas sikit ! hahaha . mengidam LOLLY masa form 3 .
cause it looks so lenglui meh . and akhirnya dapat jugak beli . hohoho .
nak tengok rupa LOLLY saya ? jom !!!

first day
cute je kan , tapi sekarang ......
first year
teruk kan , sampai pecah-pecah , 
hoho . itulah rupa ia . i know im not a good owner . but i try my best to take good care of you . sorry LOLLY . I  ♥  U so much ! happy first anniversary HONEY ~

p/s : gambar kurang jelas . pakai camera phone je ~ faham-faham lah . ;)