Skin is made by Mitsuno Hanna
Basecode by Pika
Helped by { 1 | 2 | 3 }
THIS IS THE RIGHT TIME :')
Posted on Thursday, May 10, 2012 @ 10:42 PM < 0 jagiya >
10.00pm
[sambil study english pluseu listening to SISTAR - ALONE]

gaiss ~ i think this is the right time for me to  H I A T U S all my social page . dan blog ini juga , kemungkinan besar tidak akan berpenghuni selama beberapa bulan . Saya dah tekad . saya nak kejar cita-cita saya . Saya tak nak leka dah . This is my last chance untuk dapat apa yang saya ingin kan . I want my family to be proud of me . Yeah even i cant be their cutest baby girl but at least i can give the best result for the upcoming exam . Saya teringin nak hug mak and cakap ' Mak , orang dapat STRAIGHT A ' , bestnya . :') mesti mak happy kan ? than ayah pulak , masa bagi dia tengok result ' TAHNIAH Adik ,! ' dan biasanya akan jabat tangan dengan aku .  siapa yang dah dapat buat tuh mesti rasa bahagiakan .lastly , abang-abang aku takkan kutuk aku lagi . dan dia akan rasa bangga dengan aku .  Masa makin lama makin sikit . Rasa menyesal pula . Maybe still sempat lagi bak kata pepatah orang melayu NAK SERIBU DAYA , TAK HENDAK SERIBU DALIH . I will try my best and please doakan saya . Saya akan kembali selepas S P M . :') . I should say goodbye to all my dongsaeng , unnie and readers . Im glad to have you with me . *sorry kalau grammar terabur . >.< . A billion sorry if ada apa-apa post yang buat kalian meluat, sakit hati and so on . Forgive me ? *please . apa lagi nak cakap , hemm .... rasanya dah tak ada apa-apa lagi dah . siapa-siapa yang terbaca post ini , Saya doakan awak berjaya dalam hidup awak . amin ~ Take Care My beloved . Nomu nomu nomu nomu saranghae .To all kpopholic blogger , I will miss 'Le Nice Cute Adorable Korean Blogs' . jongmal ! . Annyonghaseyo ~

                                                                                                                                     Lots Of Love
                                                                                                                                         Deeja
                                                                                                                                      Le Owner




Dont ever you try to forget me ya !

Nota : Saya Sayang Anda Semua .