Skin is made by Mitsuno Hanna
Basecode by Pika
Helped by { 1 | 2 | 3 }
18 days after SPM .
Posted on Friday, December 14, 2012 @ 5:54 PM < 0 jagiya >
Assalammualaikum w.b.t ~ and ANYEONG ! *wave*
Aku nak story pasal semalam sikit boleh , #AFFSUZUKICUP . Damn frustrating ! Stupid reff ~  rasuah maybe (maybe eh.. tak fitnah) sebab dia berat sebelah , lebihkan Team Thailand . Aku anti reff tuh ! Seriously memang nampak sangat ketidakadilan dia tuh. and yahh coz of him KPOP dipersalahkan . WTH -,- . Kalau aku jumpa reff tuh memang aku pijak dia sampai leper. Lepas tuh aku peram dengan pes lada buat kimchi . HAHA . And Haters ~  reff tuh bukan K-IDOL sayang . K-IDOL and REFF are different . Aku tahu mesti korang jawab " K-IDOL ke REFF ape aku kesah , yg penting sama sama KOREA " kan-kan ? Ye aku faham perasaan korang , aku pun marah dengan reff tuh but the problem is reff tuh bukan k-idol . K-idol pun bukan reff tuh . //ok pening\\ itulah kenyataannya . Kalau reff tuh k-idol , aku sanggup benci kpop yg aku suka tuh , malangnya takda kena mengena. So , tak payah lah nak bash KPOP , kalau bash reff tuh takpe aku pun join . XD  Aku tahu ramai haters dekat negaraku yang tercinta ni dan semakin bertambah disebabkan LOSER reff tu . Reff tuh mesti buncit perut dia lepas ni . HAHA . Ok lah boring gila cerita benda alah ni . 

Pasal fanfic aku chapter 2 beberapa hari lagi aku post . Sesiapa yang ada baca sorry lah lambat update . Busy , internet connection poor and banyak lagi lah sebabnya. Hmm ~ aku dah tak tahu nak taip apa //D.O eyes\\ . Baru 18 hari bebas , dah rasa bosan . Kawan-kawan dah cari kerja pluss ada yang dah kerja ~ *jealous* aku hanya duduk rumah , bukan goyang kaki tau , everyday do the LAUNDRY, masak nasi , sapu lah ape lahh  . That's my job . lepas tuh makan , tidur , tengok tv , fangirling , mengadap lappy and bila malam , tidur balik ......... Tak sangka macam ni sekali hidup lepas SPM .Craving for novel 2 3 4 buah ~~~ 
Ada siapa-siapa nak bagi ? Hahaha .  Ok lah , dah cukup memanjang dah post aku ni . panjang sangat pun nanti orang malas nak baca . Nanti dia cakap macam karangan budak STPM , beribu patah perkataan . XDD . Bye gaiss . Annyeonghigaseyo ~ *bow 30 degree* 



P/S : Untuk pengetahuan korang , aku main tibai je gambar yang aku ada . Sorry tak sempat nak cari gif . Line lembab mengalahkan siput ____ . *sila isikan tempat kosong* HAHA