Skin is made by Mitsuno Hanna
Basecode by Pika
Helped by { 1 | 2 | 3 }
Unknown ---------------
Posted on Tuesday, January 22, 2013 @ 9:25 PM < 0 jagiya >
Seperti biasa , assalammualaikum pembuka bicara and annyong for those kpopper . *wink*
Akhir-akhir ni aku busy sikit so aku tak selalu online . Twitter pun jarang update , inikan pula blog ... Dua hari lepas , baru je habis kenduri . Penat tak terkata . Kenduri kecil je pun , tapi macam kenduri kahwin dah . hahaha . Hari ahad ni pulak abang aku nak tunang . So , pergi hantar rombongan ke rumah bakal tunang dia . Dua minggu berturut-turut busy . Sampai tak sempat nak ambil tahu pasal dunia kpop ni . puahahaha . //Tipu\\ . Aku dah decide , maybe tak kerja kot sepanjang tunggu result ni . Dah tawar hati nak cari .. Wowowowo ~ malasnya nak cerita . Lupakan je lah . Tak ada apa-apa yang aku nak kongsikan hari ni . Nak cerita pasal apa pun tak tahu . Tak ada apa-apa yang best pun .

Oh ya ! Petang tadi aku buka Channel KBS .. Lepas tuh ada rancangan apa ntah tajuk dia . Tak ingat .. Yang pasti bukan variety show lah . Emm pasal budak-budak dekat Africa . Ada pelakon pergi sana . Sedih tengok diorang . Mostly masa tengok budak-budak yang sakit tuh . Nama penyakit tuh pelik-pelik . Tapi yang aku pasti semua sebab keadaan diorang yang miskin . Everytime pelakon tuh tanya 'kenapa ?' . Aku tengok semua akan jawab 'Because we are poor....' . And now I realised how lucky I am . *smile* Guys , You should watch it . Jangan tengok variety show je . //kekeke\\

BTW , sorry lah for those yang baca fanfic aku . Baru chapter 3 , aku tak sempat nak update chapter 4 . Busy gila . Broadband pun lembab . So , wait ya ~~ Ok then , rasanya dah tak ada apa-apa dah nak bebel dekat sini . I should go now . Post pendek for today . GTG ! Bye . Ppyong !


P/S : "You can't have a better tomorrow if you don't stop thinking about yesterday" RIGHT ?