Skin is made by Mitsuno Hanna
Basecode by Pika
Helped by { 1 | 2 | 3 }
Unlucky me ! T.T
Posted on Sunday, January 27, 2013 @ 8:48 PM < 0 jagiya >
As usual , Assalammualaikum and Annyeong guys .
Hmmmm . Aku bengang gila ! Sakit hati . Korang ingatkan yang aku cakap pasal nak hantar rombongan tunang abang aku tuh kan ? Guess what ?????? AKU TAK PERGI . Omo omo ! Geram kot . Aku dah siap-siap nak pergi ni , eh perut aku buat hal pulak . Oomy ~~ Aku tak sanggup nak pergi sebab aku tahu perut aku mesti meragam dalam kereta nanti . Lagipun aku akan tumpang kereta orang lain not my father's . I'm a bit worried . Then , aku tinggal rumah . sobssobs . Korang tahu ada ke patut diorang suruh aku buat air lepas diorang balik kat rumah ? Aku dah lah tak makan lagi . Kuajakk !! Nasib baik tak ada ice , so pepandai diorang lah minum kat mana kan ? . HAHA . Sakit weh hati . Aku ingat diorang balik bawak kan something untuk aku makan ke minum ke . Ni tak , diorang boleh suruh aku buat air untuk diorang . Sabar je lahh ...

Eh ! BTW masa hari jumaat harituh , aku beli novel ! Hoho excited oh . Beli tiga buah je . Some of kpopper ada cakap , diorang tak perlukan novel sebab ada fanfic an ? Actually aku tak setuju . Sebab aku perlukan novel . hehehe . Maybe kalau fanfic diterbitkan ke buku , novel aku tak cari . HAHAHA . Baca buku and baca fanfic depan lappy itu beda . //beda ? berbeza// . Apa yang beda ? Ya ~~ Rasanya lah ~~ Feelingnya . Tak tahulah kenapa . Nanti kalau aku rajin , aku buat review novel tuh okay . Now , dah habis dua buah . Tinggal satu buah je lagi tak habis baca . I need one day to complete reading one novel . First aku baca , "Lelaki Versi Dia" . Second , "Gaduh-Gaduh Sayang" and yang tengah baca ni "Kerana Terpaksa..Aku relakan ". Okay lah . Dah hilang idea nak post pasal apa . Bbye ! See you .



P/S : Aku minat enakei ~ comel . Hoho . Btw , Fanfic aku dah sampai chapter 4 . Jemputlah baca ...