Skin is made by Mitsuno Hanna
Basecode by Pika
Helped by { 1 | 2 | 3 }
Too Hard ;')
Posted on Friday, March 22, 2013 @ 3:16 AM < 2 jagiya >
I got the result already . That's sounds fun but actually it's a pain for me . Yeah it was so painful . Why ? Don't ask ler . Takkan tak tahu . Haha . But alhamdullilah semua lulus . Quite good ~

I tried to stop my tear from falling but I can't . Too hard for me . Yeoja will be yeoja forever . Perkara pertama yang aku ingat lepas dapat result is my parents . That's why I cried . Sorry lah kepada yang aku ignored semalam . Aku bukan apa just sedikit kecewa dengan diri sendiri . Punished my ownself . Haha . Sorry la . But later , lepas dapat minum teh bunga terus berhenti nangis . Macam baby dapat susu . hahaha . Dekat rumah aku hanya mampu fake smile . Then , to cheer up myself buka lah twitter . My dongsaeng asked me what I got . I told the truth and then I realised why should I cry , ? There were people who got worst than mine . I got nothing except sore eyes if I kept crying . Haha . This is what saeng said  "it's not like the end of life kan ^^ We just can't give up easily bc maybe it's not the time for us to meet our success yet." your english is so good pikachan . Hahaha . How can you be so matured ? 

Now , I'm done . Totally free . Yong Guk rapped "You only have one chance u know ?" , I think of that . It's not true . We have another chance , one last chance ~ in university/matrik/poli/and else . Kejayaan kita masih ada dihadapan . Keep moving and grab our success .

Yang terkilannya hanyalah tak dapat nak buat parents proud , maybe next time . Sorry ~ mom dad . You look like you don't even care but I know you r sad . no I mean disappointed. I know . I know . I know . Mianhae ~ I don't know how to express my feelimg . It''s just too hard for me . //crey// Yeah ~ kecewa untuk kali kedua . //smirk// Sakit tawu ...

Guys , tahniah semua ! sebab dah lepas dari SPM . Yang dapat straight A tuh , can you shared your happiness with me . :)
And untuk yang dapat lulus semua , same boat wit me , we were good what ? lulus semua kot . hehehehe .
Lastly , yang ada capital G , ini bukan penghujung , baru permulaan . So , keep calm and try again later .


"I failed in some subjects but my friend passed in all.Now he is an engineer in Microsoft and I'm the owner of the Microsoft" - Bill Gates

Faham tak maksud abang BG tu? Maksud dia secara kasarnya , orang yang bagus tak selalunya diatas , orang yang gagal tak selamanya dekat bawah . you na mean ? Tak faham aku bagi one shot kang ~ jkjk

Wow ! Panjang sia post aku . Entry paling jujur lah ~ Dari lubuk hati ini .  Haha . So renung-renungkanlah . Peringatan untuk diriku yang tersayang juga , Tak usahlah ditangisi . Past is past . Leggo with the future . Study betul-betul and show to everybody . SPM is not everything .

For adik-adik , belajarlah betul-betul . Nanti jangan menyesal macam kakakmu ini . hahaha . Make your parents proud of you . Kebahagian kita adalah kebahagian ibu bapa juga .


Untuk classmate aku : Aku sayang korang wo ! hahaha . lepas ni susah nak jumpa lagi ~ Tahniah ! //applause//