Skin is made by Mitsuno Hanna
Basecode by Pika
Helped by { 1 | 2 | 3 }
Long lost
Posted on Monday, April 29, 2013 @ 3:40 AM < 0 jagiya >
assalammualaikum and annyeong guys ,

woohooo long time no see you little baby ; i mean this blog ~ yeah rasa macam berabad sudah tidak berupdate .. kononnya .

I don't know what to post about . Lemme share with you all some random story about my days selama aku tak update blog .

  1. Firstly , akhir-akhir ni aku terlalu minat Teen Top . Hahaha . Don't know why . 
  2. Secondly , 'Shaking heart' really shook my heart like crazy .A very big claps for C-clown. I love ya ~
  3. Failed JPJ Test . Sucks ~ -,- I wanna give up but I can't .
  4. Teen Top's GENTLEMAN and their comeback was freaking awesome . <333
  5. SHINee !!!!!!!!!!!!!!!! Why So Serious ? Daebak you know ~
  6. I'm currently watching so many k-drama . Nice one !

Actually , aku sedang buntu memikirkan masa hadapan . Rasa macam tak ada hala tuju. Dapat matrik tapi terlalu jauh . Mengikut hasil carian google, jarak dari sini ke Kedah nun jauh di utara sana ialah 508.59 kilometers.

Kalau boleh tak nak tinggalkan selatan ~ makin jauh dengan KL makin tipislah peluang aku nak pergi fanmeeting ke konsert and whatsoever . But kalau dah dapat nak buat macam mana kan . Terima je lah apa adanya right ? 

Pasal matrik tuh aku still tengah fikir fikirkan . Tunggu keluar UPU punya keputusan permohonan dulu . Then , aku decide la . Mak Ayah pun macam nak taknak je lepaskan aku kesana . Hahaha . Belum nak keluar dari negara lagi ~ still dalam negara lagi .

Bila dah dapat matrik means form 6 tak dapat . Padahal sekarang form 6 dah tak macam dulukan . And ada someone cakap dekat aku sijil form 6 sekarang dah laku. So siapa yang dapat form 6 tu better pergi lah . Jangan lepaskan peluang yang dah ada depan mata. That's my opinion lah.

BTW ,  NAHH ~ Done writing new story , of course malay. and some broken english dialog . English tunggang terbalik sorry. I already post the prolog and some introduction . I'll post the other chapters ASAP . Don't worry . Need your help to comment and read .

CLICK THE POSTER IF YOU WANNA READ.



Poster buatan sendiri. Ya memang tak lawa pun . Hahaha . Both in poster are ulzzang . I don't know their name.Ok I think enough for today. Bye ~

PLEASE READ AND COMMENT